Nya krafter, nya tag!

\\      DATE: 2009-11-29  ♥  TIME: 00:28:38    -   KOMMENTERA      //
Hejj hopp!
Jag har haft blogg lust ett tag nu, så ikväll tog jag tag i saken och gjorde en ny blogg design. Måste säga att jag blev väldigt nöjd! Det var mycket pyssel med headern, men de får vara så som det är nu. Det enda som jag inte blev riktigt nöjd med är det toma "hålet" på headern. Hittade inte som passade där, men nu får det vara så tills jag gör en ny.

Idag har jag fixat klart på mitt rum och sytt upp mina gardiner. Så nu är det adventsmys på mitt rum! Jag har även plockat mossa med mamma och Malin. Vi gick dit och gick hem så vi gick ungefär en halv mil tror jag. Väldigt skönt eftersom att det inte blev någon träning i fredags.

Imorgon skall jag tända första ljuset i adventsljusstaken och åka in och hälsa på farmor på sjukhuset. Krya på dig farmor! Sen när jag kommer hem skall jag plugga historia och samhällskunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback