Första advent

\\      DATE: 2009-11-29  ♥  TIME: 22:06:42    -   KOMMENTERA      //
Glad första advent!
Jag har precis fått igång ett program som jag har laddat ner. Med hjälp av det programmet kan man spela av låtar ifrån Spotify och på så vis får man ner dem i datorn och sen kan man lägga in dem på mobilen. Detta gillar vi starkt! Dock tar det ganska lång tid men det får jag leva med.

Idag har jag haft adventsmys och besökt farmor. Som vanligt blev det bråk vid frukost bordet om vem som skulle tända ljusen i adventsljusstaken. Malin påstod att det var hennes tur att tända det fjärde i år (vilket hon säger varje år!). Jag minns inte vad vi kom fram till men Malin skall i alla fall inte tända det fjärde.

Rebecca, tack för att du finns! Det var väldigt skönt att få prata av sig med dig ikväll. Räkna med att jag kommer att behöva dig ett tag fram över nu, och jag tror att du vet varför. Livet förändras så snabbt.


Kommentarer

Jag finns här dag och natt! Det du gjorde för mig är obeskrivligt. Du var den som fick mig upp på benen igen! Och jag vill göra samma sak för dig! <3

2009-11-29 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback