Nya teman till mobilen

\\      DATE: 2009-06-14  ♥  TIME: 17:35:02    -   KOMMENTERA      //
glNär jag satt och gjorde klart Rebeccas blogg kom jag att tänka på att jag var medlem på en sida där man kan ladda hem gratis teman till mobilen. Letade snabbt upp sidan men kom inte in på mitt användar konto så gjorde ett nytt. Hittade massor med fina teman som snart skall läggas över i mobilen. Det som är så bra med den sidan är att man laddar hem temana till datorn och sen över i mobilen. Super bra!

Jag märkte precis att man inte behöver vara medlem för att ladda hem teman, det är ju as bra! En annan sak som också är bra med sidan är att man kan välja vilken mobil man har så letar sidan upp alla teman som är gjorda till den modellen. Muy bien!

Temana här bredvid är några av dom som jag laddade hem. Fina tycker jag. Så nu skall dom in i mobilen. Hoppas det funkar bara!

Just det, den braiga sidan heter ZEDGE. Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback