måndag

\\      DATE: 2009-06-15  ♥  TIME: 21:04:34    -   KOMMENTERA      //
Den första dagen på sommarlovet blev också första dagen på sommarjobbet. Jag kan inte varför vi ungdomar skall få jobba när vi äntligen är lediga? Alla vuxna är ju också lediga ibland och inte börjar de jobba på ett annant ställe för att få pengar?

Jajja, jag började klockan kvart i nio så jag tog moppen till ICA Malmros. Jag fick mest göra massa tråkigt som att städa och sätta ut nya prislappar. Priset höjdes på typ allt!?  Men jag fick också sitta i kassan. Måste säga att det gick ganska bra, minnet fanns ännu kvar lite ifrån ifjor. Imorgon skall jag dit igen, då jobbar jag ett till kvart över sju så det betyder att jag missar matchen. Tråkigt, men så är det.

Sen jag kom hem har jag inte gjort ett skit, mest suttit vid datorn för att försöka att få igång ngn Bluetooth-gejj. Lyckades äntligen! Nu skall jag läsa några bloggar och sen ska jag se på tv. Hur var din dag? :)


 
Jag fick ett eget skåp, plus att jag gå låna två tröjor.



Jagsaknarminafem<3

Kommentarer

jag saknar dig dundrans sketa mkt! <3

2009-06-24 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback