vattengympa

\\      DATE: 2009-01-08  ♥  TIME: 19:31:26    -   KOMMENTERA      //
Jag har gått två dagar i skolan och är redan jätte skoltrött. Eftersom att vi (min klass) går ut på APU om cirkus en vecka så är det en hel del som skall göras innan... Suck.. Juat nu sitter jag och kämpar med engelskan men det går vekligen inte. Jag orkar inte och har verkligen ingen lust och motivition. Men jag får peppa mig själv med att säga att det är snart dags för APU.

Igår var jag ju vid tandläkaren och jag skall få ta bort tandställnigen den 22 januari. Jag är så glad! Det kommer att bli väldigt skönt att få sina tänder tillbaka. :) När jag var klar vid tandläkaren tog jag bussen in till stan och gick en sväng med Josefine. Jag köpte jeansleggings från Vero Moda, en tröja på Bik Bok och ansiktsprylar på Apoteket som det var halva pristet på.

När klockan börja närma sig 15.55 gick vi bort till busshållplatsen. Där fick vi vänta på den försenade bussen. Suck, jag som skulle samlas vid 16.15 för vattengympa. Menmen, sen när bussen väl komme så måste den åka en annan väg så det blir en omväg för mig och Josefine. Men när vi äntligen kommer fram så sitter alla glada fotbollstjejer och väntar på mig. Jag tycker inte om att komma sist, men det var ju inte mitt fel. Jajja, vi byter om och sen har vi vattengympa i cirkus en timme. Det var skönt och vissa grejjer var jätte jobbigt. Jag hoppas att det blir mera vattengypma med laget, för att det är verkliggen skoj att ha det med världens grymaste lag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback