motarbetad

\\      DATE: 2009-01-12  ♥  TIME: 17:42:48    -   KOMMENTERA      //
Hej hopp! Jag hoppas att allt är bra med er, här är allt ganska jobbigt just nu. Jag är trött och har otur hela tiden, glömmer saker och nya jobbiga saker dyker upp hela tiden. Ursch, jag blir bara tröttare och tröttare och allt jag vill är att sova. Men jag får hålla ut, som sagt jag går ju ut på en fem veckor lång apu nästa vecka. Det skall bli jätte kul. Jag ringde förresten min handledare förut. Han lät som en jätte trevlig prick och jag hoppas att han är det också.

Men nu måste jag skriva på mitt engelska arbete. Man skall skriva om svensk kultur, så först skulle man välja en tradition och skriva om den (jag valde julen) och sen skulle man skriva om något speciellt svenskt. Gissa vad jag valde som är speciellt svenskt? Ciaoooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback