ledig dag

\\      DATE: 2009-01-20  ♥  TIME: 13:55:55    -   KOMMENTERA      //
Japp, idag var jag då ledig. Väldigt skönt. Men jag skall snart iväg på fotbollsträning. Har egentligen ingen lust men det är kul när man väl är på plats.

Igår var då första dagen på Åkermanska. Det var läskigt eftersom att maginfluensan bor där nu. Ursch, jag som hatar när folk spyr. Men det var helt okej att vara där igår ändå, trevlig personal och de boende var charmiga. Fast just nu så känns det som om jag inte hör hemma där. Jajja, det blir nog bättre när jag lär känna platsen och alla där lite bättre.

Nu har jag lite saker jag måste göra innan jag skall iväg med  bussen till träningen. Ciaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback