denna lördag

\\      DATE: 2009-01-10  ♥  TIME: 21:46:46    -   KOMMENTERA      //
Härliga lördag! Jag blev väckt runt ett idag. Riktigt skönt att få sova ut. Jag har inte gjort något speciellt idag, mest tagit det lugnt men även plockat bort alla julsaker ifrån mitt rum. Skönt att få bort allt, men det påminner även om att det är så lång tid kvar tills dom skall fram igen. Men så är det.

Imorgon är det fotbollsträning. Det skall bli kul och skönt. Vi skall träna ute på grus och det är ingen favorit. Men så är det ibland, skall bli skönt sen när man kan börja träna på gräset. Det är sköna tider det. Hahaha.

Kommentarer

i winrar och det är gratis vad jag vet :)

2009-01-10 23:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback