Fuuutboll

\\      DATE: 2009-12-30  ♥  TIME: 21:29:39    -   KOMMENTERA      //

Sitter just nu och spelar Bingolotto, eller just nu är det ju reklam.. Men i alla fall. Vi vann inget, men var nära 100 kr och ett sommar hus vid havet. Men nära skjuter ingen hare!

Idag har jag tittat på fotbollsfinalerna. Resultatet:
Stenkyrka F95 - Fårösund     1-0                     GUUULD!!
Stenkyrka F94 - AIK               0-1 (
straffar)       SILVER!

Även om tjejerna inte van andra matchen så var dom grymt duktiga. Och de lyckas på något konstigt sätt alltid spela finalen på straffar. Vilket inte är kul att se på, nervös blir man ju!
Jag träffade också Rebecca som ville se fotboll med mig.

 

Nu skall jag titta vidare på Bingolotto och sen lägger jag upp nnågon bild ifrån dagen! :)


Kommentarer

tänker minsann fortsätta titta in här =)

Kul att du gillar mina teckningar! kram!

2009-12-30 21:30:03

nej Elin Kling bloggade bara om dom en gång.

Dels har jag egna märket Avanna som säljs hos Nelly.com

Dels har jag en bloggshop www.avanna.blogg.se

dels har jag och modekungen ett eget märke - James &Marilyn som säljs hos Modekungen.se

2009-12-30 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback