söndag

\\      DATE: 2009-04-12  ♥  TIME: 14:22:57    -   KOMMENTERA      //
Jag är trött, trött och trött. Har inte alls lust med någonting. Har i alla fall lyxkas att få hem Spotify och jag älskar det! Skaffa det ni om inte har det!

Just nu håller jag på med maten, väntar på att stekpannan skall bli vatm så att jag kan steka prinskorv. Till prinskorven blir det nuddlar. Det får duga, egentligen är jag inte alls hungrig men något skall man fylla magen med. Lisa håller på och dukar ute i det sköna vädret.

Ikväll vet jag inte vad som händer men jag hoppas att jag får vara hemma. Min familj är bjuden till mina kusiner men jag orkar verkligen inte åka dit. Hoppas att mamma tillåter mig att stanna hemma. Men nu måste jag plugga.

Vad händer hos dig ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback