Låååångfredagen

\\      DATE: 2009-04-10  ♥  TIME: 13:37:01    -   KOMMENTERA      //
Ja, idag var det då långfredagen. Min dag började med att jag blev väckt och fick sen gå ut och leta efter mitt påskägg. Malin hittade mitt påskägg och trodde att det var hennes så jag slapp att leta så länge. Vid mitt påskägg låg också ett paket. I paketet låg ett svart linne och det var bra för att jag behövde ett.

Ikväll skall mamma och pappa i väg och se på bio och jag har funderat på vad jag skall hitta på ikväll. Men jag känner mig inte riktigt frisk så jag skall nog vara hemma och se på film med Malin och Lisa. Har ännu en film kvar att se som jag fick låna utav Nathalie.


Nu skall jag ner och hjälpa till med påsklunchen som vi skall äta snart. Det skall bli gott och jag är riktigt sugen på påskmust. Mums! Efter maten skall jag troligtvis övningsköra, så önska mig lycka till med det!

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback